مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:562022-12-31سياسي

جان گرفتن تالاب انزلی با برداشتن پل موقت منتهی به شنبه بازار روگا


با برداشتن یکی از پل های موقت کمربندی بندرانزلی که بر روی رودخانه منتهی به شنبه بازار روگا بود، جریان آب تالاب در آن محدوده تسهیل شد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: با برداشتن یکی از پل های موقت کمربندی بندرانزلی که بر روی رودخانه منتهی به شنبه بازار روگا بود، جریان آب تالاب در آن محدوده تسهیل شد.

محمد پورخوش سعادت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی دو ماه اخیر و با دستور استاندار گیلان در رابطه با احیای تالاب انزلی اقدامات و پیگیری های لازم در این زمینه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این اقدامات برداشتن یکی از پل های موقت کمربندی بود که بر روی یکی از رودخانه های اصلی منتهی به شنبه بازار روگا وجود داشت که جمع آوری شد.

پورخوش سعادت تاکید کرد: قرار بر این بود تا پل موقت در مدت کوتاهی جمع آوری شود ولی به دلیل متوقف ماندن احداث کمربندی نزدیک به 20 سال از احداث پل گذشته بود و طی این مدت با کند کردن جریان آب همچون سد عمل کرده و گل و لای پشت آن جمع شده و مانع جریان آب تالاب به سمت دریا شده بود.

وی افزود: این امر علاوه بر بستن مسیر آب و تجمع گل و لای به دلیل پایه های فلزی پل که درون آب و دور از دید بود باعث بروز مشکلات و حوادث برای قایق ها می شد که با برداشتن این پل یک اتفاق مثبت برای قایقداران، صیادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان گرفتن تالاب انزلی با برداشتن پل موقت منتهی به شنبه بازار روگا

جان گرفتن تالاب انزلی با برداشتن پل موقت منتهی به شنبه بازار روگا